Wikia

Stel een vraag...

De basisEdit

Om op gang te komen, zoek naar een link zoals "beantwoord deze vraag", "verbeter deze vraag", of "bewerken". Dit leid je naar een box waar je nieuwe antwoorden kan toevoegen, of meer informatie toevoegen aan een bestaande.

Als je op de bewerk pagina bent, type gewoon je vraag in en klik op "Pagina opslaan".

Wat doen de iconen?Edit

8-knoppen

Je kan leren over deze door hulp pagina's door te lezen, of je kan simpelweg je vraag typen en je geen zorgen maken over gevorderde opties.

Wie kan vragen toevoegen?Edit

Iedereen kan vragen stellen, en iedereen kan ze beantwoorden. Je hoef niet eens een account aan te maken.

Wanneer je ingelogd bent, kan je een bericht krijgen wanneer je vragen beantwoord is, of wanneer de vraag verbeterd is.

CategorieënEdit

Je hoeft de Categorie:Onbeantwoorde vragen categorie niet aan te passen omdat deze automatisch zichzelf aanpassen.

Je kan andere categorieën toevoegen als je wilt d.m.v. de Voeg categorie toe knop onderaan de pagina. Vind meer informatie hierover.

Wat is een goed antwoord?Edit

Probeer een goed, objectief antwoord te geven. Maak je geen zorgen als je antwoord niet compleet is - iedereen kan de pagina opnieuw bewerken en je vraag verbeteren. Als de vraag als beantwoord is, probeer de pagina te bewerken en maak hem beter. Door die rede, is het het beste om je antwoord niet te ondertekenen.

Waar kan ik anders naar toe?Edit

Je kan ook helpen door vragen te herformuleren en categorieën toe te voegen.

Zie de vragen beantwoorden FAQ voor meer plaatsen waar je naar toe kan.