Wikia

Stel een vraag...

je moet naar deze site gaan: http://www.rw-designer.com/cursor-set/runescape-items waarschijnlijk verschijnd er dan een rijtje met allemaal RuneScape dingen, (Dragon, Party hats, enzovoort).

Nou, we kiezen bijvoorbeeld de Dragon dagger P++, aan de rechterkant zie je Dragon Dagger cur. nog iets :). klik daarop, dan verschijnt het scherm met allerlei informatie erover, en boven zie je de Dragon dagger met daaronder het vinkje 'Downloaden'. klik daarop en er zal een scherm komen met de keuzes: openen, opslaan, en annuleren. kies op 'opslaan' en sla hem ergens in een map op.

goed nu je hem hebt gedownload met je hem nog als 'Mouse pointer' gebruiken (oftwel cursor). ga naar start en kies configuratiescherm. dan klik je op muis, of op 'andere hardware'.

nou, dan verschijnt er een scherm met allerlei opties. kies de optie boven aan dat schermpje 'aanwijzers'.

en dan onderaan op bladeren... je komt dan bij allerlei cursors, maar geen één RuneScape cursor, dus klik je boven aan dat scherm bij de mappen, op in welke map je hem hebt opgeslagen.

dan klik je dubbel op de Dragon Dagger en dan heb je hem waarschijnlijk in het vak van de aanwijzers staan. dan klik je op oke, en je hebt hem!

Doeii. :')

Around Wikia's network

Random Wiki