Wikia

Stel een vraag...

Voor veelgevraagde maar niet gewilde vragen, verwijs de pagina naar Waarom was mijn vraag naar hier doorverwezen. Bijvoorbeeld, pagina's zoals "Wat?" zullen geen nuttige inhoud bevatten, maar zullen steeds gevraagd worden.

Voor pagina's zoals "asjhsjdkd?" en andere vragen die helemaal niet gepast zijn, kan je deze markeren voor verwijdering d.m.v. {{delete|rede voor verwijdering}} — type dat simpelweg bovenaan de pagina, boven alle inhoud.

Alleen beheerders kunnen een permanente verwijdering uitvoeren. Als je goed bijdraagt aan de wiki, kan je een administrator worden en deze verwijderingen zelf uitvoeren.

Lees a.u.b. Wikiantwoorden:Kandidaten voor verwijdering om te begrijpen wat verwijderd moet worden.

Een vraag voor verwijdering markeren

Vragen die gemaakt zijn voor verwijdering {{delete}} gaan in de "Kandidaten voor verwijdering" categorie. Als je de "vraag" beantwoord kan je hem markeren als kandidaat voor verwijdering.

Er is ook een knop bovenaan het bewerk scherm dat eruit ziet als een rode X die de vraag ook zal markeren voor verwijdering. Zo gauw je hem gemarkeerd hebt zal een beheerder hem binnen een paar uur verwijderen.

Elke gebruiker kan een pagina markeren voor verwijdering.

Als de vraag te bedreigend is en je vindt het een noodgeval, dan kan je een bericht achterlaten op de overlegpagina van een beheerder. Hier vind je een lijst van beheerders.

Around Wikia's network

Random Wiki