Wikia

Stel een vraag...

Hier zijn de meningen nogal verschillend over. Het is in ieder geval een feit dat de God Wars Dungeon een hoop geld op haalt.

Ik ga zelf altijd bij de blue dragons, in de heroes guild, dat is dicht bij de bank als je gebruik maakt van een game necklace en teleporteerd naar de games rooms. Het is wel aangeraden om hiervoor minimaal 70 ranged voor te hebben.

Ook kan je natuurlijk de green dragons gebruiken. Hiervoor heb je ongeveer minimaal 60 attack nodig.

Flax plukken en bow strings maken is de makkelijkste manier. Hiervoor heb je geen benodigdheden nodig, alleen member zijn.Je kan dit doen in Seers Village (Camelot) en je kunt er bow strings van maken op de eerste verdieping in het huis er tegenover.

Als je geen member bent kun je waarschijnlijk het best big bones verzamelen bij de Hillgiants. Hier zijn wel veel mensen. Je hebt alleen een bepaalde combat level.

Als je nog lager bent met combat, kun je het beste cow hides gaan verzamelen. Dit kun je doen bij lumbridge door een koe te vermoorden.

Around Wikia's network

Random Wiki